God morgon på er! 

Somnade mellan 1 och halv 2 i natt, råkade fastna i boken jag håller på med. Dessvärre vaknade jag av en mardröm strax efter klockan 6 nu i morse och kunde inte somna om. Mardrömmen var inte rolig men upp tidigt kom jag även om de varit en lugn morgon. Det finns fördelar med en morgontrött 6 månaders valp som inte vill gå upp tidigt, man får tid att själv hinna vakna. 

Igår (tisdag) var det en effektiv dag må jag säga! Grejat och donat i huset hela förmiddagen plus hunnit med en promenad med yrvädret. 
Eftermiddagen på jobbet var sjukt effektiv måste jag säga. Var så himla nöjd igår när jag gick där ifrån och körde in till Älmhult för lite träning. 
Blev ingen avancerad träning, 20-30 minuter på löpbandet, promenad takt i härlig fart, 1 km på cykel därefter + lite rygg/triceps träning innan jag var nöjd och åkte hem till svärmor för att hämta Kajsa. 
Satt där en stund o snackade skit innan det blev hem till Devil och paradiset. 
Avnjöt kvällen med en go dusch, toast, yoghurt och en stor kopp te framför tv. Inte helt fel. Dock fastnade jag sedan i boken, haha. 

Får se vad som bjuds på idag, har en to-do-lista med lite av varje plus möte på jobbet ikväll. 
Bästa av allt idag är att det är onsdag vilket innebär att  min andra halva kommer hem efter en vecka ute på vägarna och det är "Bonde söker fru" på tv ikväll ! 
Vi har också kommit in i oktober månad, redan den andre och för 1 år och 5 månader sedan frågade en viss herre om jag ville bli hans, vilket jag verkligen inte kunde tacka nej till ! Tänk vad fort tiden går samtidigt känns att de längre för vi är så sammansvetsad och kommit så långt tillsammans. Vill inte byta ut en enda dag utan min andra halva.

Hoppas ni får en fin dag! Här lyser redan solen ! 

Ha de bäst!💕 

Älskade lilla Kajsa har börjat leta upp stenar själv och hoppa upp på i väntan på godis. En godissten helt enkelt !💕

Alltså så himla gott !

Mysig onsdags morgon.


1 kommentarer

Anonym

02 Oct 2019 08:27

Så härligt med full fart på morgonen💪🏻💪🏻. Man är så nöjd när kvällen kommer över allt man fått gjort. Ha en fin dag mina goaste tjejer❤️❤️🐾

Svar: Verkligen !😁
Pernilla Björsell

Kommentera

Publiceras ej