Hej!
 
Fredag igen och mera plugg står på agendan. Blir även en sväng till bästa vännen och longera Mantana igen. Fick longera henne igår och helt kravlöst i bara grimma. Hjälpte sedan till med mockning och intag av dem andra hästarna. Blev sedan hem till mig och Danne så jag kunde byta om och fräscha till mig lite innan vi körde in Danne till frisören. 
När han sedan var klar bar det iväg till Åstorp för maskinvisning på Gunnar Nilsson där vi träffadde lite bekanta. Avslutade på Lantmännen i Mörarp innan vi drog oss hemåt. Lämnade av Hanna och körde sedan in till Eslöv för att beställa pizza och gotta oss med. Avslutade sedan dagen framför tvn med pizza och två bra program. 
 
Idag har det inte hänt så mycket än, låg länge i sängen och drog mig tillsammans med underbara sambon innan vi åt en lång och lugn frukost. Fick även in en väldigt halt katt som går mer på tre ben än fyra. Förstår inte att han hela tiden måste slåss och hålla på.. Får avvakta till måndag och hoppas det blir bättre av sig själv. Han får även utegångsförbjud tills han kan gå någorlunda bra. 
När jag satt och gosade med honom i köket hörde han hur Danne rörde på sig uppe i sovrummet så han hoppade fram till trappan och ställde sig med framtassarna på översta trappsteget och mjauade på honom. Danne försökte locka upp honom en bit i trappan men blev bara til översta trappsteget innan det tog stopp. 
Nu ligger han på mina stallkläder nere i gästrummet och sover, vilket jag hoppas han gör resten av dagen också. 
 
Devil satt & lyssna efter "pappa". 
Min lilla halta goding ♥
Såhär skönt tyckte Mantana att det var och bli kliad av matte Hanna. 
Just chilling!
På Gunnar Nilsson bland allt folk resulterade i bara en bild. Tyvärr inte på den nyaste John
Deeren som var en 6250R. Denna på bilden är en John Deere 8370RT. 
Sista stoppet blev på Lantmännen och alla fendtar. Nedan är en Fendt 724 Varior. 
Lantmännen har ju även börjat sälja Fendt tröskor. 
Min favorit! Största Fendten på marknaden. En Fendt 1050 Vario. Drömmen! ♥
En Fendt 516 Vario.
 
 
 
 

1 kommentarer

Shoe Stores

05 Mar 2020 23:08

I believe this is among the most vital info for me. And i'm happy reading your article.
But want to commentary on few normal things, The site style is wonderful, the articles is in point of fact
nice : D. Excellent task, cheers

Kommentera

Publiceras ej