Väldigt sent god kväll på er! 

Klockan är snart midnatt och jag ska strax sova, måste bara titta in här en snabbis. Var ett tag sedan jag skrev här men min motivation till att göra det finns inte och det händer så mycket om dagarna. 
I morgon drar mina studier igång, inte på 100% utan så jag hinner med lite jobb också. Har varit iväg på jobb i veckan och det har känts så bra! Hoppas det blir mera för jag trivs verkligen. 
Har även hunnit vara i stallet och myst med hästarna. Blev någon intervall runda och en lugn barbacka tur i skymningen. Det är nackdelen med denna årstiden att mörkret kommer så fort och man knappt hinner rida. 

I fredags behövdes jag inte på jobbet så passade på att åka med Magnus i lastbilen. Blev en vända upp till Västerås och hem igen. Såklart hade vi lilla Kajsa med oss som tyckte det var roligt. 
Vi räknade ut att jag inte åkt med i lastbilen på minst ett halvår så denna gången var de ju lite roligare att åka med. Första gången vi var hela familjen. Bästa är att Kajsa är sjukt okomplicerad att ha med sig. 

Klockan tickar. 

Ha de bäst! 

Bästa vänner!

Lake Vättern på väg hemåt

Skönt med kudde!

Kajsa håller koll!

Mina älsklingar ❤️

Lake Vättern på väg upp emot Västerås.

Vi har haft första snön men den låg bara över morgonen.

Trots regn är vi nöjda

Redo för intervall träning.

Avslutade denna veckan och helgen tillsammans med mina gamla kollegor på caféet. Så mysig kväll!

2 kommentarer

Lilla i

10 Nov 2019 23:56

Mysigt inlägg :)

Svar: Tack ☺️
Pernilla Björsell

Gittan

11 Nov 2019 22:08

Många nyheter.

Kommentera

Publiceras ej