Väldigt sent god kväll på er!
 
Måste ju kolla in här och tala om att jag lever men också att jag mår bra, trots att min älskade Magnus åkte iväg på sin jobbvecka idag. Måtte veckan gå snabbt. 
Började min dag med sovmorgon, suger god brunch, lite fix och grejande innan det bar iväg på jobb. Jobbet gick bra och efteråt blev det en sväng på gymmet. Hade tänkt ta hela kroppen men ena knäet kändes inte helt bra så blev bara överkroppen, bättre de än inget alls.

I fredags jobbade jag eftermiddag och hela lördagen. Båda dagarna gick bra. I lördags kom mamma, brorsan och hundarna ner eftersom mamma skulle ställa sin yngsta tik på Eslöv Dog Show under söndagen. På lördagkväll åkte jag och Magnus ner till Osby för att fira Magnus mormor som fyllt år. Lämnade mamma hemma med några rulla tapeter och brorsan fick tv kontrollen, haha. 
På söndagen var det upp tidigt och iväg ner till Eslöv. Kajsa fick följa med för att miljöträna, bäst att passa på när tillfälle ges. 
För mamma och hennes tik gick det bra. Ett exellent, CK och första placering (av två hundar) i sin klass. I bästa tik åkte dem tyvärr ut, men ändå väldigt bra resultat. Konkurransen var stenhård. 
Vi kom hem tidigt och på kvällen kom Magnus mamma, pappa, bror och hans brors sambo hem till oss för lite pizza mys.
Måndagen sedan åkte mamma, brorsan och hundarna hem på förmiddagen. Magnus och svärfar fortsatte med renoveringen medan jag gick ut och rensade klart rabatten. 
 
I måndags kväll var det ännu en gång tillfälle för kurs i rallylydnad för oss nybörjare. Kände att jag hade Kajsa mer med mig denna gången och minst sagt efter pausen. Hon gick som en klocka trots att hon stutsade upp emot mig men så himla följsam och lyhörd! Dessutom berömde kursledaren Kajsa för trots sin ålder är hon väldigt duktig. Sånt är otroligt roligt att höra. 
Dessutom har jag världens bästa sambo som ska snickra ihop hållare för skyltar till rallylydnad så vi kan träna hemma i trädgården mellan gångerna. Måste bara skriva ut 30-35 skyltar också.
 
Tror det var vad som hänt under dem senaste dagarna. Hoppas ni haft en fin helg med lika fint väder som vi! 
Avrundar med ett gäng bilder från dagarna.
 
Ha de bäst!💕
 
Redo för kalas till Magnus mormor.
Spanar på andra hundar och njuter av solen.
Lilla Kajsa <3
Sten koll på allt som händer!
Kajsa & Milla i full fart trots utställning & tidig morgon.
Milla & Molly sten somnade.
Humle biter ihop och ligger nära Kajsa.
Hjälp i trädgården.
Tack älskade Kajsa bus för att du mest är i vägen <3
"Är du klar snart matte?! "
Lite vårlökar har åkt ner i jorden, dock inte alla ännu.
Woopwoop det händer grejer hos oss! Lämnar man sambon hemma så dras de igång ett renoveringsprojekt. Kommer bli SÅ bra efteråt.
S¨å här trött kan man vara efter mycket lek.
Sist men inte minst, alltså wow! Orkidéerna har verkligen kommit sig med full kraft. 
 

1 kommentarer

Gittan

25 Sep 2019 09:46

Åter ett härligt gäng med bilder.

Svar: Tack ☺️
Pernilla Björsell

Kommentera

Publiceras ej