God morgon på er!
 
Måndag och ledig från jobb. Ska inom en timme bege mig till E och hästarna för lite löshoppning är tanken. Kul med variation för både oss och hästarna. Vet inte hur länge jag är där ute men de blir nog några timmar. 
Ikväll är det vår sista rallylydnadskurs. Får hoppas Kajsa är med mig och vi får ett bra avslut. Tanken är också att träna hemma för att hålla detta färskt. 
 
Var en vecka sedan jag bloggade senast och det har väl hänt lite sedan dess kan man säga. I torsdags blev det en kort barbacka tur på Roza. Vi tog en IKEA påse med nödvändiga grejer och gjorde iordning hästarna i hagen. Ren en skrittrunda och sedan var Agge & E duktiga och plockade upp påsen på väg hem så vi slapp sitta av, haha. Duktiga hästar!
På torsdagkvällen blev det resturangmys med några härliga vänner, god mat och mycket prat. En underbart mysigt stund. 
 
Sedan till något kanske chockande, men jag har sagt upp mig ifrån caféet och gör min sista dag nu på torsdag. Anledningarna är inget jag tänker gå ut med här men det var ohållbart att vara kvar där. Kommer sakna mina underbara kollegor som jag hoppas inte släpper kontakten. 
 
Ha de bäst!💕
 
Barbacka på Roza var mysigt och behövligt.
Godaste pizzan!
Ja men slänger in en liten selfie.
Min kära sambo med svägerskans två hundar.
Devil håller sällskap när jag ordnar värme i huset.
I lördags bjöd svärfaren barn + svärdöttrar på planka! Hur gott!
Söndagkväll & solsidan kräver hemmagjord kycklingsallad.
Detta är vad vi gör om dagarna när jag fortfarande inte mår helt bra.
 

1 kommentarer

Anonym

28 Oct 2019 15:57

Du fattar så kloka beslut tösa mi❤️❤️👍🏻

Svar: Tack ❤️
Pernilla Björsell

Kommentera

Publiceras ej