God kväll ! 
 
Kvällsmys framför tvn tillsammans med Kajsa efter både jobb, promenad och mat. Var så skönt att komma ut på en lite kortare promenad direkt efter jobbet och Kajsa verkade inte missnöjd direkt. Win win! 
I morse vaknade jag inte upp ensam i sängen och inte var det Kajsa eller Devil som låg där, utan världens bästa sambo som kom hem igår kväll och överraskade mig. Lagom till middagen var klar, haha. Blev så himla glad och tacksam ! <3 En otroligt uppskattad överraskning.
Innan jag åkte till jobbet idag fick tvättmaskinen rulla och den nya skrivaren lika så. Fick också ett ryck och rensade skrivbordslådan, så mycket skräp som åkte i soptunnan. 
Jobbet gick bra, lagom mycket folk och grejande. Har förmiddagen i morgon och sedan blir det hem för att ladda batterierna inför helgen + packa, handla & träna. 
 
Ha de bäst!💕
 
Där ska man sitta i bilen tycker Kajsa.
Kvällsmaten klirrad, smörrebröd som skulle kastas. Ett måste att tänka på matsvinnet. 
Framme på tv-bänken ser ni vad skrivaren ordnade åt mig. En bild på Magnus lastbil och en bild på Mig och 325 Bella.
Ett stycke lastbil på gården när sambon kommer och överraskar.
Så avkopplande efter jobbet.

Kommentera

Publiceras ej