Hej på er ! 

Nu var det ett tag sedan men jag har varit sjuk och haft annat för mig. 
I torsdags gjorde jag min sista dag på caféet tillsammans med vår danska kollega. Var en lättnad att går där ifrån men kommer sakna mina underbara kollegor.  Jag och dem andra kollegorna fixade ihop en present och gav henne, tillbaka fick vi varsin flaska vin, så gulligt! 
I fredags blev det en tur till frisören, inte varit där sedan i mitten på mars så var verkligen dags! Blev rätt mycket som försvann men de växer ut igen som tur är.  På eftermiddagen blev en sväng till stallet och testade då Agge och han var spännande att rida, men gillar Roza snäppet mera. 
När jag kom hem var mamma och hundarna hemma så blev god mat och mys innan vi kröp i säng tidigt för att gå upp tidigt och fara iväg till Växjö på hundutställning. 
Igår var det mammas tur i utställningsringen och det gick bra, så de va roligt. Kvällen bjöd på kalas till svärmor som fyller år i veckan. Även denna kvällen blev tidig då det vankades utställning för mig och Kajsa så som idag. 
För oss idag gick det bra! Ensam tik dock, men fick HP (hederspris) och mötte hanvalpen där vi blev BIM (bäst i motsatt kön) vilket jag är otroligt nöjd med.  Hon har blivit mycket bättre med att inte hoppa och stutsa. 
Avslutade dagen med pizza och städning, haha. 

Ha de bäst!💕 

I ringen

Laddar upp o spanar in alla andra hundar kors o tvärs

Helgens skörd av rosetter.

Kajsas fina kritik!

Mitt bästa fynd! Kommer göra sig så bra när vi renoverat hallen!

En liten goddiebag och söndagens katalog

Orkidé från cheferna/styrelsen och vin från den danska kollegan.

Fick inte kolla så mycket på tv..

Så kan man också sova!

Min älskling .

Nöjd hund!

Bra med parkeringsläge!

Nöja häst som fick tugga i sig lite frodigt grönt gräs efter löshoppningen.

Vi som BIM, domaren, och BIR valpen

1 kommentarer

Anonym

03 Nov 2019 21:17

Stort grattis igen❤️Så bra jobbat av er🐾 Ser verkligen fram emot nästa år med fler utställningar tillsammans med er❤️❤️❤️

Svar: Ja de ska bli roligt !
Pernilla Björsell

Kommentera

Publiceras ej