Hejsan!
 
Klockan denna förmiddag har bara sprungit iväg. Bara hunnit upp ur sängen och jag ska snart fixa mat och göra mig redo för en eftermiddag på jobbet innan jag kan kasta mig om halsen på min kära sambo som kommer hem från en vecka ute på vägarna. 

I måndags var det rallylydnadskurs på klubben i Älmhult och det märktes verkligen att Kajsa är i löp. Hon hade inte alls samma fokus. Fick köra den långa banan i kortare sträckor då hon tappade fokus och behövde en paus. Efter vår paus skulle vi göra banan en och en och få respons. Vi startade sist och då höll hon jättefint fokus. Skönt när man kan avsluta med flaggan i topp. 

Igår blev det en promenad innan jobb och även där märkte man av löpet. Kajsa brukar annars springa som en galning och en bit framför mig, men nu gick hon nästan underfötterna på mig. Inte lätt att bli en stor tjej.
 
Annars händer det inte allt för mycket just nu. Jag har som sagt varit krasslig och inte helt bra ännu så inte orkat göra så mycket om dagarna. Mest tagit det lugnt för att bli frisk.
 
Ha de bäst! 💕
 
Mamma gris.
Sjusovaren.
Gottegris.
Gårdagens promenad, mycket skönt.
 

1 kommentarer

Lisa

17 Oct 2019 11:45

Vilken söt vovve och kisse :) Krya på dig !

Svar: Tack !:)
Pernilla Björsell

Kommentera

Publiceras ej