Hejsan!
 
Ska strax säga hejdå till min lilla familj innan det bär av in till Älmhult för ett pass på gymmet. Därefter vankas det ett pass på jobbet ikväll. Lite tråkigt att spendera fredagkvällen på jobbet när sambon är hemma på frivecka men har man härliga kollegor och ett trivsamt jobb så funkar det lika bra. Får hoppas sambon blir hungrig och kommer på besök. 

Dagen började med sovmorgon, lyckades sova till 9 tiden men då hade Magnus redan lämnat sängen för att fortsätta med renoveringen han påbörjade igår när jag var på jobbet men tyckte jag kunde få sova vidare, gulligt. 
Så de har grejats med renoveringen samt att jag har gått och små plockat lite på mitt håll.
 
Igår var det jobb på förmiddagen och det var riktigt roligt, fick så mycket gjort tillsammans med dem som var där.
Hemma igen åkte jag med Magnus och svärfar till en byggvaruhandel inte så långt hemifrån för att köpa det som behövdes till renoveringen. 
På kvällen gjorde vi oss i ordning för en datenight med bio i Växjö. Så himla mysigt att komma iväg bara vi två. Vi såg "Fast and furious: Hobbs and Shaw" , riktgit spännande men var inte samma sak utan Paul och Vin. 
 
Nu ska jag iväg till gymmet och jobbet. 
 
Ha de bäst!💕
 
Myskväll
Stilen på den där herren.
Kajsa stil.
Frågan är om hon ligger bekvämt?
En snabbsväng på IKEA för lite behövligt till huset.
När sambon kommer hem med rosor! <3
Myskväll hela familjen!
Datenight<3

1 kommentarer

Anonym

20 Sep 2019 16:59

Ses i morgon❤️❤️

Svar: Ja!😁
Pernilla Björsell

Kommentera

Publiceras ej