Hejsan!
 
Ännu ett blogginlägg som dyker upp sent, men blir så när dagarna springer iväg och man har annat för sig. 
Vet ni vad? Igår blev det också ett grymt pass på gymmet, så himla nöjd. Kändes verkligen så himla bra efteråt. Nu ska dem där extra sambokilona bort! Ska ner till den nivån jag var på innan och ska minsann kriga för varje kilo som ska bort. 
 
Idag blev det en liten sovmorgon följt av lite smått och gott innan jag drog in till Växjö en sväng. Vår myshörna börjar bli färdig och vill ha ett sidobord som ska stå mellan fotöljerna som ska införskaffas när allt är klart. Tyvärr hittade jag inget inom en vettig prisklass, haha. Men fanns helt klart många fina. Nästan bättre och blinka med ögonen till svärfar och sambon så dem får ordna ett åt mig. Billigaste alternativet också tror jag. 
Därefter styrde jag till Plantagen och inhandlade lite blommor att ha ute istället för sommarblommorna som ska kastas, tas in över vintern eller planteras om. Hitta så mycket fint. 
Drog sedan in till Grand Samarkand en runda, mest för att jag kunde. Hittade dock en urläcker topp och en snygg bok. Gick även och spanade in lite grejer till julklapps - och födesledagslistan. Ja de kanske är lite tidigt, men vad gör det om hundra år?
 
Tillbaka hemma blev det på med arbetskläderna för att måla klart sista lagret färg på skyddsräcket ovanför trappan. Blev så himla snyggt! Den delen på övervåningen är rätt mörk och utan fönster så ljusa färger för det trevligare. 
Hann också få i mig lite mat i form av panerad torskfilé, kokt potatis och spenatsås, en favorit som äts när kära sambon jobbar eftersom han inte gillar det, haha. 

Det är ju trots allt måndag och för tillfället betyder det rallylydnad för mig och Kajsa. Alltså holy moly så duktig hon var. Hon är ju trots allt strax över 6 månader och tappar in i mellan fokus men är en klippa! Fick mycket beröm av tränaren som faktiskt ser oss ekipage efter hur gammal hunden är. Kajsa är yngst och tappar fokus men har också en himlans massa energi och älskar att jobba, vilket han ser. Får Kajsa bara växt till sig lite kommer hon bli en toppen hund i detta. I vissa ögonblick är hon med mig som satan och är helt fokuserad. Älskade hund ! <3 
Såg att jag är ledig onsdagkväll och då har klubben öppenträning så då ska vi dit för att träna lite extra. 
 
Ha de bäst!💕
 
På väg till gymmet efter 1 timmes promenad.
Kurskväll!
"Råkade" bli en ny blomma till badrummet.
"Råkade" också följa med en ny bok hem.
Nya toppen, så snygg! 
Hitta även himla fina höstiga gardiner på MIO.
 

Kommentera

Publiceras ej