God morgon på er! 

Vaknade upp till en grå söndag och iväg på auktion med svärisarna & sambon. Får hoppas vi hittar något användbart till våran lilla gård. Resten av dagen vet jag inte vad den har att bjuda på. Möjligen göra klart ett litet projekt vi fixat med. 

Igår var det dags för årets (för oss) näst sista utställning i Hässleholm. Till min glädje följde Magnus med och höll oss sällskap. 
Kajsa är ju i löp och inte helt pigg men av tre tikar blev vi tvåa med HP (hederspris). Jag är verkligen super nöjd! Domaren kollade på Kajsa och hunden som vann, verkade ha svårt att bestämma sig. Men som sagt, jag är super nöjd! 
På vägen hem stannade vi i Älmhult för att handla och tillbaka hemma blev det att städa och fixa, för på kvällen kom lite kompisar på mat och bara en trevlig kväll. Alltid så roligt när de är okomplicerat och trevligt. 

Fredagen hände det inte så mycket på. Jobbade kväll tillsammans med ena kollegan och de blev en bra kväll med mycket kunder och skratt. De, är en bra kväll ! 
Tråkig nog att inte kunna spendera den med Magnus när han är hemma, men men. 

I torsdags jobbade jag förmiddag och efteråt styrde jag bilen ut till E och hennes hästar för en tur. Blev en skrittsväng på så underbara vägar, där finns mycket att utforska. En bra ridtur och jag hade Roza igen. Får testa Agge en annan gång. 

Ha de bäst! 💕 

Våran duktiga Kajsa! Får man köpa rosetter i varierade storlekar är det så klart den största som gäller, de är sedan gammalt !

Min älskade bättre hälft !

Sötnöt!

Jag o Kajsa tog oss en morgonpromenad till svärisarna där Magnus var.

Mormorsoppa blev de en dag i veckan, så gott!

Agge & Roza snackar lite

Skogen var full i såna här vägar, en ryttares dröm!

Fina Roza 💕

Höst på hästryggen 🙏🏻

Lilla morgontrötta löpisen som inte alls ville gå ut och kissa.

Kommentera

Publiceras ej