Hej på er!
 
Tisdag igen och de betyder att min jobbvecka drar igång. Idag blir det ett pass på eftermiddagen för min del, vilket betyder att jag fick sovmorgon men vaknade såklart vid 7 halv 8.. 
Tog dock och låg kvar bra länge i sängen innan det var dags att ta ut Kajsa, få på sig kläder och äta frukost framför tvn. 
Har inga större planer på vad som ska hända innan jobb, får se vad jag har lust med. 
 
Igår blev en dag utan måsten. Tvättade och vek ihop lite tvätt, samt började rensa rabatten. 
På kvällen blev det kursstart i rallylydnad för nybörjare. Bara testat på det en gång för flera flera år sedan, men var nyfiken att se om det är något för mig och Kajsa. Hon är ju fortfarande väldigt ung och det finns att jobba på, men vi ska gå sakta framåt. Kursen är på totalt fem tillfällen och vi har 4 tillfällen kvar. Kommer bli en del träning hemma med vissa moment som vi fick testa på igår. 
Rallylydnad är som en hinderbana fast bara lydnad. Det står skyltar utplacerade på en bana med olika moment man ska göra fast i ett svep, beroende på vad det står på skyltarna. 
Ska som sagt bli spännande och se hur vi utvecklas. Kajsa är yngst på kursen men tror hon kommer klara de galant eftersom hon är så arbetsvillig. 
 
Ha de bäst!💕
 
Kajsas vägg! <3
"Kom igen mamma!"
Kasta boll är roligt men jobbigt.
Mysdag deluxe
Råka somna på soffan och vaknade upp till detta <3 
"Hallå mamma ser du mig nu om jag ligger i vägen?" 
Sötnöt!
Kajsa style när de leks.
Nya utmaningar och mål!

Kommentera

Publiceras ej