God kväll på er! 

I skrivandets stund går jag på ett löpband och värmer upp. Kommit hit direkt efter ett eftermiddagspass på jobbet. Får se vad min armbåge o knäna klarar av.. Sedan blir det hem till Kajsa och Devil. Tyvärr inte hem till nån sambo eftersom han drog på jobb idag. 

Igår var en lugn dag hemma och en rolig stund i stallet med intervallträning på Roza som skötte sig så bra och tyckte livet var toppen när hon fick sträcka ut i galopp i 3 uppförsbackar. Kunde inte förstå att hon är född 1993 (26 år) ! Taktade efter första galoppen och frusta så nöjt med spetsade öron.  

I söndags var vi ju på auktion och det blev en den behövliga grejer med hem. Jag ropade in två balkonglådor o blev nöjd så han utroparen kommenterade det , haha. Min första auktion och det var spännande. 
Efteråt blev det en sväng in på Börjes i Tingsryd då vi var i närheten. Jag var nöjdast av oss alla. Fick inskaffat ett ländtäcke med reflex, benreflexer i resår, hästgodis och ett par vinterfodrade ridvantar. 

Nu ska jag träna vidare. 

Ha de bäst!💕 

Trötta älsklingar ❤️

Svettig men glad Roza !

Morgonpromenad gillar vi.

Myskväll deluxe med Magnus.

Mina fynd på Börjes.

Auktion i söndags.

Nöjd tjej som lärt sig gå i trappan!

Kommentera

Publiceras ej