Hej på er!
 
Redan söndagkväll och Magnus är åter ute på jobb efter en 24 timmars vila här hemma. Alltid mysigt när han kommer hem så man slipper tillbringa lördagkväll ensam. 
Magnus hade ju med sig Kajsa en runda i lastbilen och det hade gått hur bra som helst, vilket är roligt för då vet man att hon kan åka med fler gånger om det behövs eller han vill ha med henne som sällskap. 
 
Igår fick jag gjort en hel del. Tvättat, plockat undan torr tvätt, målat skyddsräcket en gång till och små grejat i huset. 
Idag där emot har inte lika mycket blivit gjort. Jag vaknade kvart över 12 halv 12 medan magnus vaknade tio i 12. Minns inte när vi lyckades sova så länge innan, haha. Dock känner jag att dagen blir förstörd, kommer inte riktigt igång med något och får ångest. Turlig nog har vädret varit dåligt så vi har bara legat i soffan och kollat på film. 
När Magnus åkte gick jag och Kajsa ut på en promenad. Hade först inte tänkt mig en lång, men slutade på 1 timme och nästan 4 km. Himla härligt måste jag säga. 
 
Ha de bäst!💕
 
Njuter av stunden bara vi två.
Livsnjutare <3 
Mina två truckers <3
Detta är lördagsmys på hög nivå!
Magnus låg kvar i sängen medan jag tog ut Kajsa i regnet, så klart behövde vi väcka honom när vi kom in igen, blöta! Tyckte Kajsa.
Uppe på stenar får man godis.
Njuter för fullt av en härlig promenad i vackra hösten.
Hur vackert?
I regnet vi vandrar hemåt.
Inte tokigt alls!
Lite fnatt innan hon sten däckade..
 

2 kommentarer

Magnus

29 Sep 2019 21:11

Älskar er, var så roligt å ha med Kajsa ❤️

Svar: Roligt att höra !😍❤️
Pernilla Björsell

Gittan

30 Sep 2019 15:18

Härliga bilder på djuren.

Svar: Tack !
Pernilla Björsell

Kommentera

Publiceras ej